Chipset i845 i drukarka USB

Autor: marxio <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 10:18:59 MET

Witam!

Mam problemy z drukarkami USB pod Windows XP Home.
Otoz, przy wlaczeniu komputera pierwszy wydruk idzie z bledem - pojawia sie
dymek "drukowanie nie udalo sie". Teraz gdy odlacze USB od drukarki i podlacze
ponownie, to drukuje ten i kazdy kolejny plik.
Testowalem to na drukarkach Hp 960 i Brither ML-1430, wiec nie jest to wina
drukarki.
Testowalem drukowanie na swiezej instalce XP, wraz z SP2 i wszystkimi dodatkami
krytycznymi, a INF'y intela sa najnowsze.
Wg mnie nie jest to wina Windowsa, ani drukarek. Czyzby cos z kontrolerem USB na
plycie ? Jest to Intel i845.
Poradzcie cos...