Re: Gowniana sprawa

Autor: Jacek <dobragrupa_spamowo_at_poczta.fm>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 09:58:25 MET

> Ostatnio szukalem czegos na stronce Astalavista i zaczely otwierac sie
> jakies gowniane stronki XXX Ciezko to w ogole bylo zrobic bo jedna za
> druga sie otwieraly jak szalone, ale udalo sie. Problem w tym ze cos
> musialo zgrac mi sie na HDD bo za kazdym razem jak odpalam
> przegladarke uruchamia sie jako strona startowa takie cos:
> res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/navcancl.htm
> W zaden sposob nie moge sie tego pozbyc. Z rejestrow wywalilem
> wszystko co moglo byc z tym zwiazane ale to nie pomoglo.
> Przeskanowalem caly HDD roznymi programami poczawszy od Symanteca a
> [...]

Przegladnij katalogi \winnt\system i winnt\system32 i winnt i wytnij
wszytklie dll i pliki ktore maja beizaca date lub dwa - cztery dni do tylu
(z wyjatkiem logow oczywiscie ;)
usun plik host
odpal msconfig i zobacz co Ci sie uruchamia podejrzanego i wytnij te pliki
najlepeij te operacje wykonywac pod dosem lub jak ssytem odpalisz z plytki
( np. pbuilder czy cos takiego)
pzdr
jacek