SBS 2000 - blad uslugi WinMgmt - blad krtyczny: Status WMI: 2147749889 ?

Autor: Sławek Bednarek <slawek.bednarek_at_scm.med.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 08:26:11 MET

Witam,
bardzo prosze o pomoc w nastepujacej kwsetii:
Mialem mala awarie sieci elektycznej w firmie, kilkakrotnie wystapli
zanik napiecia, a serwer przelaczal sie na pomiedzy zasilaniem UPS a
siecia kilkakrotnie.
Od tego czasu (choc nie mam 100% pewnosci zwiazku z problemem) Health
Monitor SBS 2000 zaczal generowac cala serie bledow z oznaczeniem krytyczny:
- bledy dostepu do serwera
- pamieci
- procesora
- readresatora
kazdy z bledow z oznaczeniem: Status WMI 2147749889
Z tego co dostepne jest na stronach MS dowiedzialem sie, ze powodem tego
stanu rzeczy moga byc bledne wpisy do rejestru licznikow wydajnosci.
Probowalem wg opisu: http://support.microsoft.com/?id=329641 ale bez
rezultatu.
Pytania:
1. Jak wyeliminowac te bledy bez koniecznosci reinstalacji ?
2. Czy w przypadku istalacjo od nowa SBS2000 mozna jakos zachowac
wszystkie profile (grup,udzialow,uzytkownikow)
Bede wdzieczny za pomoc, gdyz w SBS-ie biegly nie jestem :)
Dziekuje i Pozdrawiam
S.