Re: Problem z VMware Workstation 4.5

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 18:24:01 MET

Taif <taif@vp.pl> napisał(a) w wiadomości news:cuq10j$sjn$1@news.onet.pl...,
że:
> Witam.
> Nie wiem co jest tego przyczyną, ale ten program pracuje u mnie bardzo
> niestabilnie.
> Często występują jakieś błędy w wyniku czego aplikacja się nagle zamyka.
> Nie musze mówić jak bardzo to jest irytujące.
>
> Pojawiające się komunikaty
> 1. RUNTIME ERROR
> 2. VMDB_E_LAUNCH_PEER_FAILED
> 3. typowy komunikat windowsa, że pojawił się błąd i aplikacja zostanie
> zamknięta.

Nie instalowalem jeszcze wer.4.5 (mam na dysku), ale z wer.4.0 nie mialem
problemow http://fuhperfekt.republika.pl/wirtualny/wirtualn.html - Wirtualny
komputer - WVware
Przetestuj czy tez beda takie same bledy.
VMware Workstation 4 (30 dniowa)
DOWNLOAD: http://www.vmware.com/download/workstation.html
VMware Workstation 4 installation instructions and documentation are
located at: http://www.vmware.com/support/ws4/doc/

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt