Problem z VMware Workstation 4.5

Autor: Taif <taif_at_vp.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 12:11:20 MET

Witam.
Nie wiem co jest tego przyczyną, ale ten program pracuje u mnie bardzo
niestabilnie.
Często występują jakieś błędy w wyniku czego aplikacja się nagle zamyka.
Nie musze mówić jak bardzo to jest irytujące.

Pojawiające się komunikaty
1. RUNTIME ERROR
2. VMDB_E_LAUNCH_PEER_FAILED
3. typowy komunikat windowsa, że pojawił się błąd i aplikacja zostanie
zamknięta.

Aby na nowo odpalić program musze przebootować hosta.
Mój komputer to athlon 1700+ , ram 768MB, win XP

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, rady odnośnie tego jak uporać
się z tym problem.

Taif