Re: FreeDos 9.0 bez pozwolenia(!) narobil mi klopotow

Autor: Green <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 23:11:26 MET

W artykule <0b4ltc.vbv.ln@kwinto.prv> Michal Kawecki napisal(a):

> [...]
                         ^^^^^^
"Jakoś" stracona. Nie była to celowa likwidacja tej partycji.

> Nie sądzę, żeby wskazana była na tym etapie jakakolwiek modyfikacja
> istniejącej tabeli partycji. W ten sposób tylko utrudniasz naprawę. Poza
> tym Testdisk wyszukuje także ślady po dawno temu usuniętych partycjach,
> no a chyba nie o to chodzi, żeby przywracać coś, co celowo zostało
> kiedyś usunięte....

Zanim tą partycję przywróciłem, wcześniej wszystkie partycje
 podglądałem TestDiskiem.
I przy tym pierwszym podglądaniu musiałem niespostrzeżenie
dać jej znaczek "D"...
Po tym fakcie tej partycji systemowej mi zabrakło.
_Musiałem_ ją więc przywołać z powrotem.

> [...]

> i/ jakie masz dyski (wielkość, interfejs), który jest master/slave, i
> jak one wiszą na tasiemkach.
>
> Punkty a,b,c,d załatwisz zrzuceniem do pliku tekstowego potrzebnych
> informacji poleceniem partinfo.exe > info.txt (albo spod Windows
> partinfw.exe > info.txt) przy pomocy programiku Partition Info
> http://www.terabyteunlimited.com/downloads/PARTINFO.ZIP. Resztę musisz
> wydedukować sam. Przy czym partinfo zrzuci tylko informacje aktualnie
> zapisane w tabeli partycji, a mnie interesuje przede wszystkim to, co
> było w niej _przed_ ingerencją Testdiskiem. No i niestety będzie

Zbiorę te parametry i przedstawię.
Ale nie jestem pewny, czy starczy ci _nadal_ cierpliwości sie z tym zmagać...

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010