Re: PQ Partition Magic i problem z twardzielem

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 19:58:53 MET

Pewnego pięknego dnia Eneuel Leszek Ciszewski
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> pisze co następuje:
> "Eneuel Leszek" ctjhta$pkj$1@korweta.task.gda.pl
> Właśnie przed chwilą sobie przypomniałem o Fdisku, który
> potrafi skopiować (; w bezpieczne ;) miejsce wpis z MBR.
> Lecz tradycyjne Fdiski tego nie potrafią, :) a i ten nie
> rusza tablicy partycji. :)

A mozesz troche rozwinac? Bo mam lekkie wrazenie, ze sie ze mnie nabijasz.
Moze zle sobie to wszystko wyobrazam, ale Michal mi mniej wiecej wyjasnil o
co w tym wszystkim "biega":
Mbr moge sobie dowolnie kasowac i odtwarzac, przestawiac i kombinowac. Zas
fizycznie, partycje zostaja w tym samym miejscu i zawsze mozna poprawny mbr
odzyskac/utworzyc. Tak to mniej wiecej sobie wyobrazam. Byc moze zle, wiec
troche wyrozumialosci... Nie jestem informatykiem, a komputer to poprostu
jedno z moich zamilowan :)

--
Pozdrawiam
Jacent