Re: Znikanie powierzchni dysku

Autor: Radek K. <radek678_at_wywal_to.wp.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 00:44:14 MET

Michal Kawecki wrote:

> No to teraz pobaw się HDD Regeneratorem,

tak jest
> albo lepiej zgraj dane na inny
> napęd

Nie mam tyle miejsca na starym dysku. Poza tym to jest macierz RAID 0 i
problem jest tylko na jednej partycji systemowej.

> i wyzeruj dysk programem diagnostycznym ściągniętym od jego
> producenta.

A jest cos takiego dla Samsungow SATA i to jeszcze w RAIDzie? Szukalem
swego czasu ale bez efektow, link na stronie producenta byl martwy bodajze.
> Jeśli to nie są fizyczne bad-y, to po tym powinien on wrócić
> do formy :-).
No mam nadzieje, ze nie te dyski maja dopiero 2 miesiace, a zaden
program fizycznych bledow nie znalazl do tej pory.

Pozdrawiam.