Re: Znikanie powierzchni dysku

Autor: Radek K. <radek678_at_wywal_to.wp.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 00:02:57 MET

Michal Kawecki wrote:

> Z innej grupy dyskusyjnej wiem, że masz problemy z systemem plików. Może
> zacznij od jego naprawy chkdsk-iem, tak jak Ci to sugerowałem,

Tak robie i jak naprawie chkdsk-iem przy uruchomianiu systemu i sprawdze
spod Windows Chkdsk to jest na poczatku O.K. Poz czym zaczyna sie
wszystko od nowa.
> bo IMO to
> tu leży Twój problem. Jeśli chdsk /r nic nie znajdzie (znaczy: nie ma
> uszkodzonych sektorów), to szukaj w sterownikach - upgraduj je albo wróć
> do starych, jeśli coś w międzyczasie uaktualniałeś.

Tak Service Packa 2 :(

> Ewentualnie w
> doinstalowanych aplikacjach, bo niektóre (bardzo rzadko, ale jednak)
> potrafią świnić. Na przykład Borg TV.

Sprobuje bo ostatnio zaczalem sie troche bawic tworzeniem divx-ow i
troche programow do tego przeznaczonych zainstalowalem. Dzieki za
wsparcie i do wkrotce.

Pozdrawiam.