Re: Znikanie powierzchni dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 23:46:25 MET

Użytkownik "Radek K." <radek678@wywal_to.wp.pl> napisał w wiadomości
news:41fd5d4f$1@news.home.net.pl

> Oto rezultat:
>

> C:\Documents and Settings\Radek>c:\temp\sfind.exe
> Searching...
> C:\Documents and Settings\Radek\Dane
> aplikacji\InterVideo\WinDVD\5.0\Bookmark
> Atlantis: Milo's Return322771035_Auto.bmk Size: 1428
> C:\Documents and Settings\Radek\Moje dokumenty\Moje obrazy\fotografie
> Thumbs.db:encryptable Size: 0
> [...]
> C:\Documents and Settings\Radek\Moje dokumenty\Moje obrazy\z sieci
> Thumbs.db:encryptable Size: 0
> Finished

> [...]

Z innej grupy dyskusyjnej wiem, że masz problemy z systemem plików. Może
zacznij od jego naprawy chkdsk-iem, tak jak Ci to sugerowałem, bo IMO to
tu leży Twój problem. Jeśli chdsk /r nic nie znajdzie (znaczy: nie ma
uszkodzonych sektorów), to szukaj w sterownikach - upgraduj je albo wróć
do starych, jeśli coś w międzyczasie uaktualniałeś. Ewentualnie w
doinstalowanych aplikacjach, bo niektóre (bardzo rzadko, ale jednak)
potrafią świnić. Na przykład Borg TV.

/odpowiadając zmień px na pl/