Re: XP uparcie odtwarza mapowania dysków sieciowych

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 12:40:09 MET

Rudryk wrote:

> To oczywiście działa, ale czy dodawanie tego polecenia w skrypcie
> logowania przed właściwym net use x: \\cośtam to nie proteza zamiast
> nogi, którą pewnie da się wyleczyć?

Ale ja wcale nie pisałem, że masz to na stałe do skryptu wrzucić. W
systemie Windows XP zasób raz zmapowany w powyższy sposób domyślnie jest
automatycznie mapowany po każdym logowaniu do czasu aż nie zostanie
ręcznie usunięty - SOA#1. Poza tym zostaje jeszcze edycja rejestru.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk