Re: [win 2003] Odtworzenie dysku dynamicznego

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 11:30:17 MET

Michal Kawecki wrote:
> Przeczytaj poniższy post, tam opisałem ze szczegółami co trzeba zrobić,
> żeby odwrócić konwersję dysku podstawowego do dynamicznego.
>
> http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&selm=73p7tc.adp.ln%40kwinto.prv

Dzięki! Zadziałało.
Inna sprawa, że nie do końca rozumiem dlaczego, bo miałem w kompie dwa
dyski, oba kazałem zamienić na dynamiczne. Po ogólnym crashu, zapodałem
sobie płytkę z jakimś live-linuxem i partycje z tego niepodstawowego
dysku chociaż też miały typ 0x42 (SFS) dały się zamontować jako NTFS, a
te z podstawowego nie! Po zmianie typu partycji wskazanym przez Ciebie
programikiem odzyskałem główną partycję z dysku podstawowego
(pozostałymi zajmę się później, myślę że też nie będzie problemu).
Wydaje mi się, że gdybym zmienił typ zwykłym fdiskiem powinno być to
samo, ale wolałem już nie eksperymentować. Tak czy inaczej dzięki.