Re: problem z dyskiem po uzycium gamexp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 00:47:40 MET

Użytkownik <soomal@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ct8qd3$2bn$1@inews.gazeta.pl

> No niestety:/ Wydaje sie, ze programik wylaczyl ja automatycznie.
> Wiec nie moge z niej skorzystac. Nie ma zadnego punktu przywracania:(

To trochę dziwne, bo czytałem nieco opisów tego programu i nawet sami
autorzy podają to jako jedną z możliwości odwrócenia zmian przez niego
wprowadzanych. Może jednak wyłączyłeś ją wcześniej, tylko nie
pamiętałeś.

Sprawdź ten wpis w rejestrze:
http://www.winguides.com/registry/display.php/216/, czy ma wartość 0
(prawidłowo) czy też 1( wyłączone długie nazwy plików).

> Nie da sie jakos inaczej. BTW scandisk pisze, ze z ta partycja jest
> wszystko ok, ale nie moge nawet zmienic nazw tych plikow na dluzsze
> ani skopiowac zadnego pliku na ta partycje (sic!).

> Link nieaktualny?

Hm. No nie wiem - u mnie działa. Zresztą, jest to po prostu grupa
dyskusyjna zajmująca się GameXP, gdzie sporo ludzi skarży się na
rozmaite problemy po jego użyciu.

/odpowiadając zmień px na pl/