Re: Irytujacy problem z netem pod WIN2000 (moze tu sie uda?).

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_invalid.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 14:07:35 MET

hamster wrote:

[ ciach ]
> Net idzie sobie przez usb (sprzet Actiontec USB Wlan).
[ ciach ]
> Co moze byc tego przyczyna? Przeciez pod Win98 wszystko bylo cacy.
> Ma ktos jakis pomysl i zechce sie nim podzielic?
Ja stawiam na oszczędzanie energii na porcie USB :)
Uruchom "Menedżer urządzeń". Następnie wyświetl właściwości swojego modemu
(u mnie jest pod kartami sieciowymi). W okienku z właściwościami jest
zakładka "Zarządzanie energią". Kliknij na nią i odznacz opcję "Zezwalaj
komputerowi na wyłączanie tego urządzenia w celu oszczędzania energii".
To bardzo często spotykany problem z modemami USB.
> Pozdrawiam - hamster.
również pozdrawiam

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * recepta na email: zamień invalid na interia *