Re: Jak zmusic w2k do zapamietania hasel?

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 21:37:37 MET

Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox@blackfox.org> wrote:

> Zmapuj drukarkę lub pozakładaj odpowiednie konta na hostach (zakładam,
> że chodzi o grupę roboczą - choć nie raczyłeś tego napisać?).

W samej rzeczy - grupa. Drukarke mam zamapowana, ale to jest *zle*.
Wlasnie po uruchomieniu nie drukuje - wyswietla ten glupi blad. Otwieram wiec
cokolwiek na tym samym serwerze, pyta o usera i haslo i juz drukuje.

Tak wiec mapowanie *drukarki* nie dziala. Za to zamapowanie dysku dziala,
ale wymaga wpisywania usera/hasla po starcie, co tez jest zle.

Szukam rozwiazania jak w 95/XP - wpisuje RAZ i tam zostaje na wieki :)
Zakladanie identycznych kont odpada, musze sie logowac na inna nazwe,
niz user w w2k.

Obstawiam, ze wystarczy cos zmienic w rejestrach, tylko nie wiem co :)

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 25. Live in the hallway for a month.  Afterwards, bring all of your