Uruchamianie systemu (przez chwile dyski stoja)

Autor: PiTiP <spammm_at_pf.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 20:57:02 MET

Witam

Windows XP Proffesional SP2, 2,8 GHZ Intel, Płyta Gigabyte, 2xHDD Barracuda
80 GB SATA w RAID 0, 512 RAM Kingston

Podczas uruchamiania systemu w momencie kiedy widze pasek postępu windows xp
na 10 sekund dyski zamierają, pasek postępu pracuje, w każdym bądź razie
denerwuje mnie ze musze tak długo czekać na załadowanie systemu, dodam ze
system jest swiezy bez zadnych antywirusów i innych pierdół...

Może macie jakiś pomysł bo mi już zabrakło.... : (