Re: NNTP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 16:30:57 MET

Użytkownik "Xtlan" <xtlan@interia.usun-to.pl> napisał w wiadomości
news:ct31q1$c0g$1@news.onet.pl

> Hej.
>

> Czy mógłbyś mi wytłumaczyć, na czym polega kozystanie z zewnętrznego
> pop3/smtp w hamsterze? Co mi to daje? Lokalne wiadomości są wywyłane
> bez ich użcia a globalne przekazywane i odbierane za pomocą
> dopisanego pop3/smtp? tak? Jak to skonfigurować? Czy każdy user musi
> mieć na zewnątrz (na tamtych serwerach) własne konto, login?

Sorry za tą pigułę, ale już go nie używam :-(.

http://czytniki.zamiast.net/rozne/hmstrlnk.html
http://kostoo.webpark.pl/hamster.htm
http://www.twa.lameriada.com/usenet/
http://www.opoka.org.pl/varia/internet/chomik.html
http://wersjepl.unas.cz/progsy/ihamster.htm
http://apma.int.pl/newsreaders.php?soft=ham_download
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8&group=hamster.en
http://www.elfden.co.uk/hamster/index.html
http://home.hetnet.nl/~ojb-hamster/EnWIP/EnWeb/hamster_en.html
http://home.hetnet.nl/~ojb-hamster/index.html

P.S. Temat Hamstera bardziej nadaje się na grupę pl.news.czytniki, tutaj
to raczej NTG...

/odpowiadając zmień px na pl/