Re: NNTP

Autor: Xtlan <xtlan_at_interia.usun-to.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 15:49:25 MET

> Chciałem zainstalować sobie NNTP w systemie Windows 2000. Przeglądam
możliwe
> do zainstalowania składniki Internetowych Usług Informacyjnych i widzę
SMTP,
> FTP, HTTP, rozszerzenia, ale nie ma NNTP. Co zrobić? Jak to zainstalować?
> Skąd pobrać?

Hej.

Czy mógłbyś mi wytłumaczyć, na czym polega kozystanie z zewnętrznego
pop3/smtp w hamsterze? Co mi to daje? Lokalne wiadomości są wywyłane bez ich
użcia a globalne przekazywane i odbierane za pomocą dopisanego pop3/smtp?
tak? Jak to skonfigurować? Czy każdy user musi mieć na zewnątrz (na tamtych
serwerach) własne konto, login?

Dzięki.