Re: Dalsze pytania o migracje

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 15:04:12 MET

Zdzislaw Landowski <codeboy@interia.pl> napisał(a):

(...)

> Moja siec w tej chwili wyglada tak:
> 1 serwer z zainstalowanym SBS2000 z uslugami serwer plikow, serwer
> pocztowy Exchange, serwer www na MySQL (strona wewnatrz firmy)
> Ten serwer ma IP 192.168.0.2 i jest wpiety do routera 192.168.0.1 (Cisco
> PIX 501, dzisiaj zmiana na Cisco 1721)

1. PIX to nie router
2. Ja nie wiem czy chcesz wszystkim tak dokladnie opisywac co i gdzie stoi w
twojej sieci

> Plan zmiany:
> kupujemy nowa maszyne stawiam na niej Windowsa 2003 + Exchange 2003 i
> tutaj pierwszy stopien jakie mam nadac mu IP zeby potem mogl zastapic
> pracujaca maszyne ?

Jakikolwiek - taki zeby miescil sie w zakresie Twojej podsieci - zmiany tego
ktory serwer widoczny jest na portach (na przyklad 25) i tak robisz na
poziomie urzadzen sieciowych

(...)

> Teraz pytanko jak i dlaczego :)

ale co jak i dlaczego?