Dalsze pytania o migracje

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_interia.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 07:55:07 MET

Witam
jako ze termin zmiany systemu zbliza mi sie nieublaganie, mam jeszcze
kilka pytan na sucho :)

Moja siec w tej chwili wyglada tak:
1 serwer z zainstalowanym SBS2000 z uslugami serwer plikow, serwer
pocztowy Exchange, serwer www na MySQL (strona wewnatrz firmy)
Ten serwer ma IP 192.168.0.2 i jest wpiety do routera 192.168.0.1 (Cisco
PIX 501, dzisiaj zmiana na Cisco 1721)
Plan zmiany:
kupujemy nowa maszyne stawiam na niej Windowsa 2003 + Exchange 2003 i
tutaj pierwszy stopien jakie mam nadac mu IP zeby potem mogl zastapic
pracujaca maszyne ?
Po wymianie serwera, nowy ma pelnic na chwile funkcje starego (moze poza
strona www)
formatuje sbs2000 i na nim stawiam 2 system 2003 na tej maszynie bedzie
serwer plikow.

Cel
Mam 2 maszyny w sieci z windowsem 2003 z oddzielonymi uslugami.

Zalozenia (podczas calej migraci musi pracowac poczta i serwer plikow,
strona www mysle ze firma 2 tygodnie bez niej sie obejdzie, ew postawie to
na jakims XP)
Maxymalny czas wylaczenia maszyn na jaki moge sobie pozwolic to 14h (od 16
do 5 rano)
lub w niedziele (od 13 do 6 rano).

Teraz pytanko jak i dlaczego :)

--