Re: PQ Drive Image

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 23:28:25 MET

Użytkownik "Jacent" <jacent@wytnij.interia.pl> napisał w wiadomości
news:ct17tn$v3a$1@node1.news.atman.pl
> Pewnego pięknego dnia Marcin Hlibowski 'Roger'
>
> Wpadlem na pewien pomysl... A jesliby stworzyc plyte przy pomocy
> programu pebuilder, i dograc na niej PQ drive image, ktory jest
> zainstalowany na twardym dysku... Uda sie to? W pebuilder jest
> mozliwosc nagrania wybranych folderow... Wtedy zabootuje sie z plyty
> i byc moze bedzie to wykonalne. Tylko nie wiem, czy po instalacji PQ,
> jakies niezbedne do dzialania programu pliki, nie instaluja sie
> gdzies poza katalogiem z programem :(

Ale po Ci ci jazda okrakiem na kobyle? Użyj jakiegokolwiek _normalnego_
programu do robienia obrazów partycji działającego spod DOS-a i nie
wymagającego instalacji, na przykład BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com, Ghosta albo darmowego SavePart
http://perso.club-internet.fr/guiboure .

/odpowiadając zmień px na pl/