Re: PQ Drive Image

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 23:19:53 MET

Pewnego pięknego dnia Marcin Hlibowski 'Roger'
<Roger7@poczta.onet.NO.SPAM.pl> pisze co następuje:
> "Jacent" <jacent@wytnij.interia.pl> wrote in message
> wlozyc
> Ja tam używam wersji dosowej

Wpadlem na pewien pomysl... A jesliby stworzyc plyte przy pomocy programu
pebuilder, i dograc na niej PQ drive image, ktory jest zainstalowany na
twardym dysku... Uda sie to? W pebuilder jest mozliwosc nagrania wybranych
folderow... Wtedy zabootuje sie z plyty i byc moze bedzie to wykonalne.
Tylko nie wiem, czy po instalacji PQ, jakies niezbedne do dzialania programu
pliki, nie instaluja sie gdzies poza katalogiem z programem :(

--
Pozdrawiam
Jacent