Re: VMware workstation 4

Autor: Taif <taif_at_vp.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 15:26:32 MET

> 256MB to zdecydowanie za malo zeby jeszcze uruchamiac dodatkowy
> wirtualny system - sam Windows XP z checia zabiera ponad 300 MB.
> Najprawdopodobniej komunikat informuje Cie iz brakuje zasobow na hoscie
> a nie w wirtualce ;)

Wygląda na to że miąłeś rację.
Zmienilem ustawienia, wirtualnemu xp dałem 100Mb , więc dla hosta zostało
156 MB i puki co działa dobrze,nie pojawia się wspomniany wcześniej
komunikat.

Mam jeszcze jedno pytanie. Być może znasz odpowiedź.

Chciałbym się pozbyć zakładki wirtualnego XP gdy pracuje na hoscie, najlpej
gdyby sie też nic nowego nie pojawiało w tray-u.

Czy jest taki tryb?