Błędy na dysku po defragmentacji - prośba o pomoc

Autor: Grzesiek <kviatek_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 16:12:03 MET

Pliki istnieją, zajmują miesce na dysku, ale nie da się ich otworzyć ani
wykasować. W ten sposób utraciłem jedynie część plików, z reszty da się
korzystać bez problemów.
Używam Win XP, system plików ntfs.
Defragmentację przeprowadzałem DISKEEPER LITE, przyczyną jest prawdopodobnie
to, że nie wykonałem bezpośrednio przed tym skanowania dysku od błedu.
Próbwałem używać kilku programów do odzyskiwania plików, jednak wyskakiwał
błąd dostępu do pliku czy coś takiego.
Mam pytanie odnośnie możliwości odzyskania "zepsutych plików": czy jest to
wykonalne i, jeżeli tak, to w jaki sposób?
Z góry dzięki za odpowiedź.