Migracja domeny NT4 ENG do W2003 PL

Autor: Golibroda <brak_at_adresu.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 08:47:53 MET

Witam

Potrzebuję przepis na migrację jak w temacie.

Słyszałem o rozwiązaniach:
1.
Upgrade NT4 ENG do W2003 ENG na serwerze 1(orginał)
Postawienie W2003 PL na drugim (nowy orginał:)) jako zapasowego kontrolera
domeny (typy BDC-nie wiem czy to tak sie w W2003 nazywa)
Synchronozacja (a może migracja) kont uzytkowników i komputerów pomiedzy
W2003ENG i W2003PL
Degradacja starego W2003ENG (z upgradu) do BDC i podniesienie nowego W2003PL
do PDC
Wyłączenie starego W2003ENG

tutaj uczestniczą dwa serwery stary i nowy.........

Albo inaczej...
2.
Postawienie obok serwera-pośrednika gdzie zaistnieje NT4 w wersji polskiej
lub eng jako BDC
Synchronizacja obydwóch
Uaktulanienie pośrednika do W2003 albo pl albo eng
Postwienie na nowym serwerze W2003PL i synchronizacja pośrednika z nowym
Na koniec odpowiednie podniesienia i wyłączenia niepotrzebnych serwerów.

Tutaj uczestniczą 2 serwery i jeden "pośrednik"

Ten sposób (2) ma na celu bezpieczeństwo orginalnego serwera (chciałbym
zapobiec ewentualnemu krachowi po nieudanym upgrade)

Znalazłem troszkę materiałów na Microsofcie (niestety tylko po angielsku)
oraz jakieś narzedzia.

Może jednak ktoś zna (a przekonany jestem ,że tak) "receptę" na wykonanie
tego ruchu ..... najlepiej w języku ojczystym to byłbym niezmiernie
wdzięczny za uwagi i wskazówki.

Pozdrówka
P.