Re: Outlook a pozostawianie kopii wiadomości na serwerze

Autor: piter72 <piter_mg_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 09:12:25 MET

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:t6epsc.qu9.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "piter72" <piter_mg@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>>
> A nie lepiej przejść na IMAP? Chyba nie ma lepszego rozwiązania dla
> Twoich potrzeb.

z roznych przyczyn niemozliwe. Niestety nie mam wplywu na ta decyzje.

> Pewnie że można. Wystarczy podmienić sam plik z pocztą .pst albo - w
> przypadku OE - cały katalog z dbx-ami. Najlepiej, gdyby każdy user miał
> własny katalog przechowywania poczty, wystarczy się tylko między nimi
> przełączać. To rozwiązanie działa także i po sieci, tyle że ścieżki do
> sieciowego folderu przechowywania nie wpiszesz z palca, trzeba to robić
> bezpośrednio w rejestrze, np. skryptem startowym.
> --
no tak, ale przecież nawet jak podmienię pst, to outlook i tak bedzie chcial
sciagac wszystkie wiadomosci i powstana duplikaty. Jedyne co, to po prostu
sciagam wszystkie do innego pliku pst i potem do tego "starego" z poczta
przerzucam tylko nowe wiadomosci.

Albo nie zrozumialem Twojego rozwiazania :(

Acha - kazdy z uzytkownikow ma poczte w swoim Katalogu Domowym na
serwerze.

pozdrawiam, Piotrek

PS: Przepraszam wszystkich za dwukrotne wyslanie postu na grupe.