nt + 2 karty sieciowe

Autor: Tomasz Kikowski <on_at_pol.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 07:57:53 MET

witam
mam sobie NT 4.0 ktory robi jako DHCP, WINS i kontroler domeny ale nie to
jest jego bolączką
zadaniem z którym mam problem to serwer plików
wpadłem na pomysł aby włożyć mu 2 kartę sieciwe Realtek 100 mbit bo ma w tej
chwili jedną
pierwsza karta ma IP 10.0.0.3 255.255.255.0
czy druga powinna mieć 10.0.0.4 255.255.255.0?
co z serwerem WINS czy powinien być założony na oba IP?
czy DHCP powinien wskazywać oba ip jako serwery WINS?
czy to woglóle jest wykonalne w ten sposób?
chciałbym osiągnąć rozłożenie ruchu do jednej sieci na 2 karty
wiem że karty Intela czy HP mają takie mozliwości i łączy się karty w team i
nadaje 1 IP
ale tu to jest niemożliwe (koszty)
może są jakieś inne pomysły oprócz wymiany kart sieciowych na 1000 mbit na
zwiększenie wydajności serwera plików?
dzięki za pomoc

--
Pozdrawiam,