Re: Po upgradzie XP SP1 > SP2

Autor: Dariusz Kuliński / takeda <5570bmv02_at_NOsneakemailSPAM.com>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 01:48:52 MET

On 20 Jan 2005 20:29:01 +0100, Michal K. wrote:

> Witam.
> Po upgradzie do SP2 zaczely sie dziac dziwne rzeczy.
> Oryginalna wersja systemu to XP Pro SP1, do SP2
> upgrade'owalem przez automatic updates.
> Po czym okazalo sie ze przy instalacji systemu
> zapomnialem dodac IIS. Caly problem w tym, ze
> po wlozeniu plytki XP SP1 jest owszem opcja
> instalacji IIS, ale po jej wywolaniu zada plytki
> z XP SP2, a na SP1 nie znajduje potrzebnych plikow.
> Co ja mam na to poradzic?!

Najlepiej po ukazaniu się service packa, stworzyć sobie uaktualnione CD,
szukałem poradników w j. polskim i znalazłem tą stronę:
http://www.tomshardware.pl/howto/20040908/index.html

Jak nie masz zamiaru wypalać na CD, to polecam zatrzymać się po wykonaniu
punktu czwartego (przed zabawÄ… z boot loaderem) i gdy zapyta siÄ™ o Windows
XP SP2 to wskazać mu ten katalog.

Acha, ten artykuł używa angielskiej wersji Service Pack, jak masz polską
wersję to raczej powinieneś ściągnąć i użyć polskiej.

> I druga sprawa. Po hibernacji polaczenie z netem
> (kablowka) za kazdym razem wymaga odswiezenia IP,
> mimo ze przed upgradem nie bylo problemow.
> Z gory dzieki za wszelka pomoc,

Na to pytanie nie znam odpowiedzi, osobiście nie używam XP, wygląda że 2000
to ostatnia wersja windowsa jaką zamierzam używać (nie podobają mi się
"ficzery" wprowadzone w nowszych wersjach).

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4
*http://eggdrop.takeda.tk - forum dot. botów na bazie eggdropa*