Re: Płatnik

Autor: Waldek <waldek_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 22:22:28 MET

> Z opisu wynika, ze masz baze accessowa.

Zgadza się

> Pewnie czesc rejestru Ci 'zniknela' ;) Platnik umie cos takiego zrobic.
> Nie wiem czy dobrze pamietam ale chyba 'znika' galaz
> [HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\PROKOM Software SA\Płatnik\6.01.001\Grid\0\

Jutro sprawdzę i dam znać, ale dlaczego działa 6.01, choć pani która to
obsługuje mówiła że zgineły jej w pewnym momencie adresy w dokumentach

> Jak masz mozliwosc skopiowania klucza z innego kompa z win98 to
> proponuje sprobowac. To powinno pomoc. Mam chyba nawet gdzies backup >
tych galezi bo sie swego czasu przydawal dosc czesto ;)

Mogę to zrobić tylko z XP bo do takiego mam dostęp
> Ewentualnie wywal platnika recznie i wyczysc rejestr ze wszystkiego co z
> nim jest zwiazane (zrob sobie backup bazy w razie czego przed grzebaniem
> bo rozne cuda sie dzieja ;)
> Potem zainstaluj 6.01, 6.02 a pozniej 6.03 (bo moze sie wywalic
> konwersja)
Dlaczego po 1, 2 (a zwłaszcza 2) i dopiero 3
>Osobiscie na razie bym sie wstrzymal z instalacja 6.03 i
> poczytal czy nie ma z tym problemow.
Pani musi zrobic jakiś dokument do końca stycznia a on jest tylko do
zrobienia chyba w 3 - nie wiem jaki i nie chcem wiedzieć -)))
> btw. Jak masz MDAC 2.8 to odinstaluj bo na tym sie moze sypac ;) Dla
> win98 polecam 2.71.
Sprawdzę jak wersja
Waldek