Re: Płatnik

Autor: Havk <havkWytnijTenTekst_at_irc.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 22:15:45 MET

Waldek napisał(a):

> przerwało

> Dzięki za link może tylko pomoże tip3 - jak pisałem zmieniłem hasło w 6.01 i
> płatnik się uruchamia (nawet wpisałem takie aby było zgodne z wymaganiami
> wersji 6.03) i działa bez problemów.
> Podczas instalacji 6.03 wpisuje to hasło i pojawia się komunikat taki jak
> napisałem
> Waldek

Z opisu wynika, ze masz baze accessowa.
Pewnie czesc rejestru Ci 'zniknela' ;) Platnik umie cos takiego zrobic.
Nie wiem czy dobrze pamietam ale chyba 'znika' galaz
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\PROKOM Software SA\Płatnik\6.01.001\Grid\0\
Jak masz mozliwosc skopiowania klucza z innego kompa z win98 to
proponuje sprobowac. To powinno pomoc. Mam chyba nawet gdzies backup
tych galezi bo sie swego czasu przydawal dosc czesto ;)

Ewentualnie wywal platnika recznie i wyczysc rejestr ze wszystkiego co z
nim jest zwiazane (zrob sobie backup bazy w razie czego przed grzebaniem
bo rozne cuda sie dzieja ;)
Potem zainstaluj 6.01, 6.02 a pozniej 6.03 (bo moze sie wywalic
konwersja) Osobiscie na razie bym sie wstrzymal z instalacja 6.03 i
poczytal czy nie ma z tym problemow.

btw. Jak masz MDAC 2.8 to odinstaluj bo na tym sie moze sypac ;) Dla
win98 polecam 2.71.

--
Havk