Bylo, bylo... udostepnianie udzialow w sieci lokalnej

Autor: Ruby <kisieqWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 16:34:55 MET

Witam!

Na wstepie zaznacze, ze TAK, przeszukiwalem juz archiwum grupy ;-)
Mam znany chyba wiekszosci problem - udostepnianie plikow pod Win XP Prof.
Od niedawna samo (!) pojawilo sie haslo do moich plikow na dysku w sieci
lokalnej. Po prostu kazdy kto chce skorzystac z moich zasobow widzi
monit informujacy o potrzebie wpisania hasla na udzial IPC$.
Wczesniej po prostu udostepnialem katalogi, goscie nie musieli wpisywac
zadnych hasel... az tu nagle ni stad ni z owad pojawil sie ten
wkurzajacy komunikat.
Konto Goscia mam wlaczone, probowalem ustawiac haslo - nie dziala, bez
hasla - tez nie dziala. Udostepnianie plikow i drukarek (a wlasnie na
tym mi najbardziej zalezy - siostra moze ze swojego pokoju "zlecic"
drukowanie u mnie, nie ma potrzeby przesiadania sie na moj komputer...)
rowniez zainstalowane. System plikow, co rowniez pojawialo sie w
niektorzych przypadkach - taki sam jak u innych uzytkownikow w mojej
sieci (fat 32)
Po prostu wszystko robione zgodnie z instrukcjami w Internecie - a
przeciez nietrudno takie znalezc.
Zwracam sie wiec tutaj o pomoc - czy jest jakis prosty sposob (cos w
stylu ogolnego "zresetowania" ustawien dla sieci lokalnej :)) na
przywrocenie udostepniania moich plikow bez zadnego hasla?

Z gory dziekuje za pomoc!
Pozdro
Ruby