Re: grupa "użytkownik" i programy na w2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 12:17:45 MET

Użytkownik "TK" <kaliszewski@go2.pl> napisał w wiadomości
news:csl6b7$sdq$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witam Serdecznie
>
> Czy jest mo że jakaś ogólna recepta
> na uruchamianie programów z konta "użytkownik" na w2000?
> (Może ktoś zna jakieś strony z ciekawymi artykułami)
>
> Z nero sobie poradziłem dopiero jak znalazłem
> "NeroBurnRightsInstaller.exe" - ciekawe dla czego do płyt togo nie
> dołączają.
>
> Teraz mam skaner agfa z interfejsem SCSI i też tylko koncie
> administratora działa.

No niestety, producenci skanerów nie rozpieszczają nabywców swoimi
sterownikami. System nic do tego nie ma.

> więc założyłem konto "agfa" z proawami administratora
> i użytkownik może uruchomić sakner "runas /user:agfa jakis_program" i
> działa, ale co z tego jak użytkownik musi wpisać hasło użytkownika
> agfa który jest w
> grupie administratorzy
>
> Powinna byc możliwość przypisania programowi na
> stałe użytkownika i jego hasła do uruchamiania tego programu,
> tak jak to jest z usługami - czy może jest gdzieś taka możliwość na
> 2000 a ja nie wiem.

Jest - ale tylko w XP Prof. W Windows 2000 można skorzystać z innych
aplikacji, np. RunAsAdmin Explorer
http://ads.osdn.com/?ad_id=5998&alloc_id=13126&site_id=2&request_id=476686,
CPAU, Sanur, SU/SUD czy też Superior SU...

/odpowiadając zmień px na pl/