grupa "użytkownik" i programy na w2000

Autor: TK <kaliszewski_at_go2.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 09:37:22 MET

Witam Serdecznie

Czy jest mo że jakaś ogólna recepta
na uruchamianie programów z konta "użytkownik" na w2000?
(Może ktoś zna jakieś strony z ciekawymi artykułami)

Z nero sobie poradziłem dopiero jak znalazłem
"NeroBurnRightsInstaller.exe" - ciekawe dla czego do płyt togo nie
dołączają.

Teraz mam skaner agfa z interfejsem SCSI i też tylko koncie administratora
działa.

więc założyłem konto "agfa" z proawami administratora
i użytkownik może uruchomić sakner "runas /user:agfa jakis_program" i
działa, ale co z tego jak użytkownik musi wpisać hasło użytkownika agfa
który jest w
grupie administratorzy

Powinna byc możliwość przypisania programowi na
stałe użytkownika i jego hasła do uruchamiania tego programu,
tak jak to jest z usługami - czy może jest gdzieś taka możliwość na 2000 a
ja nie wiem.

Dziękuję, Pozdrawiam
T.K.