Re: Microsoft CRM pod w2k3

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 12:33:11 MET

Yoop <yoop-n.o.s.p.a.m-@wp.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Mam postawiony windows 2003 i rozwazam zainstalowanie na nim CRM 1.2
> server. Zapoznalem sie z tutorialem i wyszlo mi ze powinienem postawic
> siec z ActiveDirectory (niestety nie bardzo sie na tym znam i wolalbym
> tego uniknac, zeby nie namieszac za duzo. Czy da sie postawic tego CRM
> bez AD ?

nie, tutaj masz wymagania:
http://www.microsoft.com/businesssolutions/crm/crm_systemrequirements.aspx

> Druga sprawa to IIS, otoz jako serwera www uzywam apache'a i obowiam sie
> ze odpalenie IIS'a tez mi namiesza. Z apache'a nie chcialbym rezygnowac,
> czy da sie to jakos rozwiazac?

Apache i IIS spokojnie w jednym moga stac domku nie wadzac sobie nawzajem na
roznych adresach IP, a tutaj masz artykul KB co trzeba zrobic
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;813368&Product=iis60

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl