Microsoft CRM pod w2k3

Autor: Yoop <yoop-n.o.s.p.a.m-_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 12:08:35 MET

Witam

Mam postawiony windows 2003 i rozwazam zainstalowanie na nim CRM 1.2
server. Zapoznalem sie z tutorialem i wyszlo mi ze powinienem postawic
siec z ActiveDirectory (niestety nie bardzo sie na tym znam i wolalbym
tego uniknac, zeby nie namieszac za duzo. Czy da sie postawic tego CRM
bez AD ?
Druga sprawa to IIS, otoz jako serwera www uzywam apache'a i obowiam sie
ze odpalenie IIS'a tez mi namiesza. Z apache'a nie chcialbym rezygnowac,
czy da sie to jakos rozwiazac?

pozdrawiam Yoop