Re: Pasek postępu w Outlook

Autor: Piotrek <sanvitaleWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 22:51:27 MET
Message-ID: <675c.00001a22.41ec335f@newsgate.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

> Piotrek wyskrobał(a):
> > Witam. Az głupio pytac o taki drobiazg ale nigdzie nie ma n/t czegos
> > konkretnego więc zaryzykuję. Od pewnego czasu przy wysyłaniu maili przez
> > outlook - pasek postepu od razu zaciemnia sie w całosci a mail czesto
> > jeszcze sie wysyła i nie widac przez to ile jeszcze do konca. Czy ktos
> > moze wie jak temu zaradzic? Prosze tylko o rzeczowe 3p3 - bo klienta
> > zmieniac nie mam zamiaru - przyzwyczajenie jest 2 naturą :)
>
> Masz zainstalowany skaner antywirusowy, który skanuje pocztę wychodzącą.
> Najpierw OE przesyła pocztę do skanera (pasek szybko pokazuje 100%), skaner
> ją skanuje i dopiero potem ją normalnie wysyła, ale tego już pasek postępu
> nie pokazuje. To nic strasznego, tylko taka mała niedogodność związana ze
> skanowaniem poczty.
>
> --
> Bartek Gliniecki
> [ Na kłopoty z Outlook Express... --> http://republika.pl/gliniecki ]
> [ email: jak potrzebujesz, to spytaj .:::::::::::::. GG: tak samo ]
Wielkie THX pozdrawiam Piotrek
>

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Received on Mon Jan 17 22:55:28 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 17 Jan 2005 - 23:42:07 MET