Re: Pasek postępu w Outlook

Autor: Bartek Gliniecki <email_at_nieistotny.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 08:05:18 MET

Piotrek wyskrobał(a):
> Witam. Az głupio pytac o taki drobiazg ale nigdzie nie ma n/t czegos
> konkretnego więc zaryzykuję. Od pewnego czasu przy wysyłaniu maili przez
> outlook - pasek postepu od razu zaciemnia sie w całosci a mail czesto
> jeszcze sie wysyła i nie widac przez to ile jeszcze do konca. Czy ktos
> moze wie jak temu zaradzic? Prosze tylko o rzeczowe 3p3 - bo klienta
> zmieniac nie mam zamiaru - przyzwyczajenie jest 2 naturą :)

Masz zainstalowany skaner antywirusowy, który skanuje pocztę wychodzącą.
Najpierw OE przesyła pocztę do skanera (pasek szybko pokazuje 100%), skaner
ją skanuje i dopiero potem ją normalnie wysyła, ale tego już pasek postępu
nie pokazuje. To nic strasznego, tylko taka mała niedogodność związana ze
skanowaniem poczty.

--
Bartek Gliniecki
[ email: jak potrzebujesz, to spytaj  .:::::::::::::.  GG: tak samo ]