Win Xp - Zapora - Problem z FTP

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 19:26:49 MET

Win XP Sp 2
Standardowo zainstalowana i ustawiona Zapora Systemowa z WIN XP

Co chcę zrobić:
Otworzyć połączenie do np. ftp.microsoft.pl za pomocą:
a. ftp systemowy (ten czrny ekran)
b. ftp za pomocą Internet Explorera
c. za pomocą klienta Total Commander

Wszędzie mam ustawione passive mode

Total Commander jest dodany w wyjątkach zapory systemowej.

Na jednym z kompów działa to bez żadnego problemu na drugim (połącznie a i
b) działa tylko wtedy gdy zupełnie wyłączę zaporę systemową a połącznenie c
(poprzez Total Commander) nie udało się nigdy.

Prosze o pomoc. Co gdzie mam ustawić aby działało mi ftp we wszystkich
powyzszych przypadkach, bez rezygnowania zupełnie z zapory systemowej.

Andrzej