Polskie znaki w Win2000 angielskim

Autor: Marek <marogo2310_WywalTo__at_wp.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 10:56:56 MET

Witam !

Zainstalowalem Win2000 angielski (bo na taki firma ma licencje),
ale jest problem...bo w menu roznych polskich programow zle sa
wyswietlane polskie znaki (wiadomo,te z ogonkami).
 Porownalem z kompem kolegi i niby ustawienia regionalne mam OK,
bo w sumie w notatniku moge wpisywac polskie znaki, ale tylko
wtedy, jesli mam ustawione pewne czcionki, np. Arial, a np. dla
Fixedsys jak wklepie jakis polski znak,to wpisuje mi czarny kwadracik.

Cio to moze byc...gdzie jeszcze mam cos zle ustawione ?

Prosze o pomoc. Mam nadzieje,ze wystarczajaco opisalem problem.

Pozdr.
Marek