Podlaczenie laptopa do tv przez svideo-svideo

Autor: AJA <no_aja74_spam_at_spam.gazeta.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 10:38:33 MET

Witam
Mam laptopa Maxdata MBook 1200X widze ze jest mozliwosc podlaczenia tego do
TV. No a ze w starym kompie mialem juz kabelek s-video s-video bo tv ma
s-video no to podlaczylem laptopa ... i ku mojemu zdziwieniu jakosc
slabiutka. Nie daje sie czytac tekstu nawte na desktopie. Dodatkowo jak jest
na tv sygnal to laptop nie pokazuje nic. Co z tym fantem zrobic.
1. jak poprawic jakosc? driver widze jest aktualny. Ale moze jakie inne
drivery?
2. jak dac sygnal i tu i tu
3. jak zrobic by na tv bylo co innego a na laptopie co innego ( dowcipnym
mowie nie chodzi odlaczyc kabelek ibedzie co innego :)) )

producent karty: VIA/S3 Graphics, Inc.
Lokalizacja magistrala PCI
sterownik posiadany: VIA/S3G Unichrome Graphics ver. 6.14.10.74

Pozdrawiam
AJA