Re: windows 2003 serwer a firewall

Autor: FlashT <no_at_way.com>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 12:03:14 MET

Użytkownik "Paweł B." <botul1979@wp.pl> napisał w wiadomości
news:csc6m8$3ak$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Co do Windows'a bez firewalla to stanowczo odradzam, w dzisiejszych
> czasach żaden system bez firewalla nie ma szans dłuższej egzystencji w
> sieci. Zwłaszcza Windows'y z ich podatnością na wszelkie robaki i wirusy.

Na dobra sprawe to linuxy tez nie maja szans - tyle ze dluzej pozyja bo
wiecej jest pseudohackerow co to umieja czytac faq typu "a jak wlamac sie do
windowsa". Odradzam nie uzywanie firewalli ;-) A do win2k3 polecam Agnitum
Outpost Firewall - naprawde przyjemny i dobry firewall... ustawiasz reguly,
bierzesz block most i masz spokoj na cale zycie :) (znaczy do momentu w
ktorym twoj windows powie ble). Jesli chodzi o linuxowe firewalle to w sumie
nie wiem ;-) Ale do linuxa tak samo prosto sie wlamac jak do windowsa (jesli
nie prosciej nawet) - tylko potrzebne jest troche wiedzy, ktorej wiekszosc
"hax0rów" nie posiada.

Pozdrawiam
FlashT