Re: windows 2003 serwer a firewall

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 23:49:13 MET

Zz wrote:
> witam
> mam serwer na windowsie 2003 za firewallem na linuchu.....czy moge na tyle
> zaufac windowsowi 2003 serwer ze wszystkimi poprawkami i wystawic go na
> zewnatrz ( usunac firewalla z linuchem ) ??

<ironia>
Linuch? A co to jest?

Chodzi Ci zapewne o Linuksa, dzięki któremu Twój Windows Server jeszcze
istnieje, więc szanuj ten system.

:>
</ironia>

Co do Windows'a bez firewalla to stanowczo odradzam, w dzisiejszych
czasach żaden system bez firewalla nie ma szans dłuższej egzystencji w
sieci. Zwłaszcza Windows'y z ich podatnością na wszelkie robaki i wirusy.

Pozdrawiam,

--
Paweł B.