Re: Ciemność ni z tąd ni z owąd

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 18:04:25 MET

"Kamil Filipowicz" <ksppoo-wywal-to@bsk.vectranet.pl> schreef in bericht
news:cs668k$dj2$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...
wall_st@op.pl napisał(a):

Nie wiem, czy to pomoze na "warczacy" wiatraczek od GF 2mx (sam mam
taka;p), ale kolega mi radzil co jakis czas smarowac go olejem do maszyn
do szycia, jak go kupilem od niego :-) Nie robie co prawda tego i mi
warczal przez 2 miechy, po czym nagle przestal, od pol roku nie
slyszalem go, ale karta dziala, wiec chyba wiatrak tez :-)

Wiatrak przestal dzialac i dlatego nie warczy. Mialem to samo. Chodzila
jeszcze jakis czas, az sie sfajczyla. Mialem szczescie, ze nie uszkodzila
mi plyty.
Poszukaj, moze znajdziesz taki wiatrak. Ja niestety nigdzie nie moglam
znalezc pasujacego. Wymiana jest bardzo prosta.