Re: soft do archiwizacji/backupu

Autor: Marek Lubiński <mlubinski_at_data.plnospam>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 14:11:49 MET

CookieMonster <m0nster@WYKASUJTO.o2.pl> napisał(a):
> moze xcopy /M albo moze jeszcze cos innego
>
> zalezy mi na rozwiazaniu, ktore bedzie robilo backup w postaci archiwum
> rar albo zip
> wlasnie zastanawiam sie jak napisac skrypt bat,
> ktory codziennie o godzinie 04:00 bedzie dodawal do archiwum .rar
> na zamontowanym zasobie samby tylko zmienione pliki z wybranych katalogow
> dyskow lokalnych?
> powiedzmy, ze jako z: mamy \\serwer\zasob .
> w katalogu zasob jest folder .backup\komputer1
> a w nim plik backup.rar do ktorego co 24h wrzucane sa wybrane katalogi z

> [...]
Może coś takiego:
plik bat na stacji
WZZIP to nakładka na Winzipa umożliwiająca linię komend. Jest freeware.
U mnie to buja.

@echo off
net use k: \\%1\zasob_do_backupu haslo /user:NAZWAUSERA
if errorlevel 1 goto NET_ERROR
"c:\program files\winzip"\wzzip -u -rP
\\serwer_gdzie_maja_byc_backup\zasob$\%1.zip k:\*.*
@echo %1: Zrobiono backup >> log.txt
goto END
:NET_ERROR
@echo %1: Nie można połączyć się z komputerem >> log.txt