Re: soft do archiwizacji/backupu

Autor: CookieMonster <m0nster_at_WYKASUJTO.o2.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 13:42:57 MET

On Thu, 13 Jan 2005 13:14:28 +0100, Marek Lubiński wrote:

> NTBackup??

moze xcopy /M albo moze jeszcze cos innego

zalezy mi na rozwiazaniu, ktore bedzie robilo backup w postaci archiwum rar albo zip
wlasnie zastanawiam sie jak napisac skrypt bat,
ktory codziennie o godzinie 04:00 bedzie dodawal do archiwum .rar
na zamontowanym zasobie samby tylko zmienione pliki z wybranych katalogow
dyskow lokalnych?

powiedzmy, ze jako z: mamy \\serwer\zasob .
w katalogu zasob jest folder .backup\komputer1
a w nim plik backup.rar do ktorego co 24h wrzucane sa wybrane katalogi z
dysku d: (za pierwszym razem wszystkie, pozniej tylko zmienione)

--
CookieMonster
gg#	64418