Re: w2000: Administrator nie moze modyfikowac wpisu w HKEY_LM\Run - DLACZEGO ???

Autor: S <s7s_at_op.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 13:08:39 MET

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in news:i6i5sc.o9p.ln@kwinto.prv:

Tak dokladnie toczka w toczke zrobilem jak mi poleciles:

> [...]
> zaznaczając "Zamień właściciela dla podkontenerów i obiektów". Następnie
> w zakładce Uprawnienia upewnij się, że wśród obecnych na liście wpisów
> figuruje grupa Administratorzy z uprawnieniami "Pełna kontrola" dla tego
> klucza i podkluczy. Na koniec zaznacz "Resetuj uprawnienia... i włącz
> propagację uprawnień dziedzicznych" i poczekaj na ustawienie
> prawidłowych uprawnień. Gdyby z którymś z tych kluczy/podkluczy/wpisów
> było coś nie tak, na przykład był uszkodzony (a zdarza się), to już na
> tym etapie byś o tym wiedział poinformowany odpowiednim ostrzegawczym

Nie, zadne okienko sie nie pojawilo.

> Jeśli ostrzeżenia nie będzie, to znaczy, że klucz da się
> edytować i można go usunąć.

I tu sie mylisz, niestety, nadal to samo :(
CO ROBIC?!

> P.S. No i postaraj się nie krzyczeć na grupie.........

To nie mial byc krzyk tylko akcentowanie najistotniejszych-kluczowych slow
dla poprawy czytelnosci. Czy to naprawde Tobie tak przeszkadza?
(Bo znam ludzi ktorzy uwazaja, ze to przejaw pewnej, nawet, uprzejmosci kiedy
ktos stara sie byc jak najbardziej czytelny. Ale rozumiem, ze moga byc "gusta
i gusciki", jak wszedzie.)

--------