WinXP - katalogi "niczyje"

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 11:20:48 MET

Witam.

Pomocy bo mnie zaraz trafi...

Mam katalog, próbowałem go udostępnić ale nic nie wyszło z tego.
Wróciłem do stanu pierwotnego, czyli wywaliłem udostępnianie.

I mnie już krew zalewa bo pliki i podkatalogi nie są dostępne DLA NIKOGO !!!
Ani Administrator ani żaden z 3 użytkowników nie ma do nich praw !!!
A najciekawsze jest to że nie wszystkie, 3 na 10 podkatalogów jest
dostępnych z plikami i kilka plików w głównym.
Wszystkie pliki były już PRZED instalacją windowsa XP (wcześniej na partycji
głównej był XP ale reinstalkę z formatem zrobiłem).

Any idea ??

--
Henry(k)
<Odpowiadając na priv. usuń cyfrę z adresu>