Problem ze skryptem logowania

Autor: Tomasz Dryjanski <tdryjanski.spamstop_at_hotmail.com>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 10:58:17 MET

Może Wy będziecie mieli jakiś pomysł...

W pewnych sytuacjach skrypt się nie uruchamia.
Szczegóły:
- zdarza się to wtedy, kiedy między zbootowaniem workstacji a zalogowaniem
użytkownika mija mniej niż 3-4 minuty
- występuje na wszystkich workstacjach XP oprócz mojej (nie mam pojęcia jaka
jest różnica)
- powtarzalność jest stuprocentowa
- problem pojawił się po migracji z domeny NT 4.0 do AD 2003
Podejrzewam, że przyczyną jest asynchroniczny proces bootowania XP. Nie
wiem, czemu łączy się to z AD. Dłuższy czas przetwarzania?
No i przede wszystkim - co z tym zrobić?

Poza tym: do tej pory używaliśmy skryptu KIX przypisanego przez profil
użytkownika (wołany przez .bat). Po zmianie na skrypt VBS przypisany przez
GPO zdarza się, że nie działa on po podłączeniu do Terminal Servera (przez
Remote Desktop).

Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi -
T. D.