Re: wdrożenie domeny windows 2003

Autor: MS <mskoni_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 17:07:28 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gekkon.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cs36g6$e9$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gekkon.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Rozwiazaniem jest postawienie w oddzialach DC - jak padnie lacze to i tak
> nie
> bedzie sie mogl dostac do serwera w centrali wiec co za roznica czy bedzie
> sie
> logowal lokalnie czy domenowo. Do stacji i profilu nadal bedize sie mogl
> zalogowac korzystajac z "cached credentials" oczywiscie jezeli tego nie
> wylaczysz (domyslnie jest wlaczone)

ale w oddziale jest 1-5 komputerów, więc nie będę tam kupował serwerów z
win2003, a problem jakoś muszę rozwiązać

> Jezeil w sieci masz tylko stacje windows 2000 i pozniejsze to jest to
> sensowne
> rozwiazanie

a to jest jakiś problem z 98 i dns?bo ja myślałem o tym wins tylko pod katem
oddziałów?

> z grubsza tak, przy pierwszym logowaniu calos a potem synchronizacja

a jak plik outlook.pst ma 1GB i użytkownik odbiera poczę to chyba cały jest
wtedy przesylany?a to jest norma jeśli chodzi o pocztę, aczkolwiek można by
zarchiwizować pocztę i pracować na jakiś ostatnich ale to i tak 200MB lub
lepiej będzie.

> ech, IMO bardzo zla praktyka - w domenie mozesz skrozystac z czegos
> takeigo
> jak fodler redirection ale to juz zlaezy od dostepnosci do serwerow, laczy
> itp. Nawet bez tego lepszym rozwaizaniem jest trzymanie dokumentow w
> folderach
> domowych uzytkownikow niz w profilach bo nie ma problemu rpzy zmianie
> komputera itp

przepraszam ale nie rozumiem.Jestem w trakcie poznawania problemu i tutaj
już sie zgubiłem. Dla mnie do tej pory profil i folder domowy uzytkownika
było to samo i było to "document i settings\user" i wszystko co się tam
znajduje. Czy istnieje mozliwość trzymana tego wszystkiego na sieci czyli
profilu mobilnego tak aby nie obciążyło to serwera i sieci?

> I szczerze radze nie planowac srodowiska zbudowanego troche okrakiem,
> czyli
> troche w domenie a troche nie

Właśnie tak próbuje ale im wiecej zaplanuje i sie dowiem tym wiecej pojawia
się kolejnych pytań