Re: jak wykosic niechciane wpisy w rejestrze XP ?

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 12:14:26 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt@invalid.poczta.tp.pl> napisał w
wiadomości news:cs1g0h$jba$1@atlantis.news.tpi.pl...

news:cs077e$9tt$1@inews.gazeta.pl..., że:

> PPM na kluczu i nadaj sobie uprawnienia.

nic to nie daje bo ostatniego podklucza i tak nie mozna otworzyc - pojawia
sie blad ze nie ma dostepu i qpa. Swoja droga ktos niezle chory na umysle
powymyslal te uprawnienia do kluczy teraz wiry i inne robactwo moga sobie
nadawac nieusuwalne uprawnienia.
Przynajmniej w wersji home mogliby zrezygnowac z tego.